Wprowadzenie: Generacja IV
Pokémon z Anticipation zadrży po wejściu do bitwy, jeśli przeciwnik ma ruch, który jest super-skuteczny przeciwko niemu lub ruch One-Hit-KO (Fissure, Horn Drill, Guillotine lub Sheer Cold). Anticipation nie aktywuje się, jeśli przeciwnik posiada ruch o różnym typie, taki jak Hidden Power, Judgment lub Weather Ball, nawet jeśli te ruchy byłyby super-skuteczne.
Numer | Obrazek | Nazwa | Druga Zdolność | Ukryta Zdolność |
---|---|---|---|---|
#0339 | ![]() |
Barboach | Oblivious | Hydration |
#0340 | ![]() |
Whiscash | Oblivious | Hydration |
#0413 | ![]() |
Wormadam | - | Overcoat |
#0413 | ![]() |
Wormadam (piaskowy) | - | Overcoat |
#0413 | ![]() |
Wormadam (śmieciowy) | - | Overcoat |
#0453 | ![]() |
Croagunk | Dry Skin | Poison Touch |
#0454 | ![]() |
Toxicroak | Dry Skin | Poison Touch |
#0856 | ![]() |
Hatenna | Healer | Magic Bounce |
#0857 | ![]() |
Hattrem | Healer | Magic Bounce |
#0858 | ![]() |
Hatterene | Healer | Magic Bounce |
#0955 | ![]() |
Flittle | Frisk | Speed Boost |
Numer | Obrazek | Nazwa | Inne Zdolności |
---|---|---|---|
#0077 | ![]() |
Galariańska Ponyta | Pastel Veil Run Away |
#0078 | ![]() |
Galariański Rapidash | Pastel Veil Run Away |
#0133 | ![]() |
Eevee | Adaptability Run Away |
#0598 | ![]() |
Ferrothorn | Iron Barbs |