Premiera Pokémon Trading Card Game Pocket wzbudziła ogromne zainteresowanie, a wyniki mówią same za siebie – gra już odniosła większy sukces, niż wielu oczekiwało.

Według danych firmy Sensor Tower, Pokémon TCG Pocket pobrano aż 1,2 miliona razy pierwszego dnia po premierze, generując przychód na poziomie 1,9 miliona dolarów. Jeśli te dane są prawdziwe, TCG Pocket staje się trzecim największym mobilnym debiutem w historii pod względem przychodów pierwszego dnia.
Drugi dzień okazał się jeszcze bardziej dochodowy, przynosząc przychód 2,8 miliona dolarów. Teraz kluczowym pytaniem pozostaje, czy gra utrzyma długotrwałą popularność, jak Pokémon GO, czy też będzie to krótkotrwały fenomen.
Dzięki Appmagic wiemy już więcej na temat przychodów i pobrań. Pokémon TCG Pocket zarobił około 3 miliony dolarów dziennie podczas debiutanckiego weekendu, a łącznie wygenerował ponad 12 milionów dolarów w ciągu czterech dni.

Statystyki:
- Źródła przychodów:
- Japonia: 45%
- USA: 27%
- Tajwan: 5%
- Hongkong: 4%
- Francja, Korea Południowa : 3%
- Inne kraje 15%%
- Liczba pobrań:
- USA: 7,5 miliona (31% całości)
- Brazylia: 11%
- Meksyk: 6%
- Japonia, Niemcy, Wielka Brytania i Francja: po około 4%
- Reszta – inne kraje
- Platformy:
- iOS: 10,5 miliona dolarów z 12,1 miliona przychodów
- Google Play: 1,6 miliona dolarów
- iOS: 3,3 miliona instalacji
- Google Play: 4,2 miliona instalacji
Pokémon TCG Pocket z pewnością zyskał mocne wejście na rynek, a kolejne tygodnie pokażą, czy gra ma szansę utrzymać popularność i wysokie przychody.

