Wprowadzenie: Generacja III
Zdolność Serene Grace podwaja szansę na wystąpienie dodatkowych efektów ruchów. Przykładowo, jeśli dany ruch ma 10% szans na spowodowanie paraliżu, oparzenia lub obniżenia statystyk przeciwnika, to z tą zdolnością szansa ta wzrasta do 20%. Działa to na wszystkie dodatkowe efekty, które mogą wystąpić po użyciu ruchu.
Przykłady ruchów:
| Numer | Obrazek | Nazwa | Druga Zdolność | Ukryta Zdolność |
|---|---|---|---|---|
| #0113 | Chansey | Natural Cure | Healer | |
| #0175 | Togepi | Hustle | Super Luck | |
| #0176 | Togetic | Hustle | Super Luck | |
| #0206 | Dunsparce | Run Away | Rattled | |
| #0242 | Blissey | Natural Cure | Healer | |
| #0385 | Jirachi | - | - | |
| #0440 | Happiny | Natural Cure | Friend Guard | |
| #0468 | Togekiss | Hustle | Super Luck | |
| #0492 | Shaymin (Sky) | - | - | |
| #0648 | Meloetta | - | - | |
| #0648 | Meloetta-Pirouette | - | - | |
| #0982 | Dudunsparce | Run Away | Rattled | |
| #0982 | Dudunsparce (Three-Segment) | Run Away | Rattled |
| Numer | Obrazek | Nazwa | Inne Zdolności |
|---|---|---|---|
| #0585 | Deerling | Chlorophyll Sap Sipper |
|
| #0586 | Sawsbuck | Chlorophyll Sap Sipper |