Wprowadzenie: Generacja IV
No Guard zapewnia, że wszystkie ruchy używane przez Pokémona oraz przez przeciwników będą zawsze trafiać. Oznacza to, że żaden ruch nie może się nie udać z powodu obniżonej dokładności, a żaden ruch nie może być uniknięty z powodu podwyższonej unikliwości. Na przykład, ruchy takie jak Dynamic Punch, który ma niską dokładność, będą trafiać za każdym razem, gdy używa je Pokémon z No Guard.
| Numer | Obrazek | Nazwa | Druga Zdolność | Ukryta Zdolność |
|---|---|---|---|---|
| #0018 | Mega Pidgeot | - | - | |
| #0066 | Machop | Guts | Steadfast | |
| #0067 | Machoke | Guts | Steadfast | |
| #0068 | Machamp | Guts | Steadfast | |
| #0679 | Honedge | - | - | |
| #0680 | Doublade | - | - |
| Numer | Obrazek | Nazwa | Inne Zdolności |
|---|---|---|---|
| #0588 | Karrablast | Shed Skin Swarm |
|
| #0622 | Golett | Iron Fist Klutz |
|
| #0623 | Golurk | Iron Fist Klutz |
|
| #0745 | Lycanroc (Midnight) | Keen Eye Vital Spirit |