Wprowadzenie: Generacja III
Pokémon z Magnet Pull znajduje się na polu bitwy, wszystkie Pokémony typu Metalowego (Steel) są "przyciągane" do pola bitwy i nie mogą uciec. To oznacza, że Pokémony typu Metalowego, które normalnie mogłyby używać ruchów takich jak Teleport lub U-turn (by uciec z bitwy), nie mogą tego zrobić w obecności Pokémona z Magnet Pull.
Magnet Pull nie wpływa na Pokémony innych typów i nie zmienia sposobu, w jaki ruchy typu Metalowego są stosowane. Działa jedynie na Pokémony o typie Metalowym.
| Numer | Obrazek | Nazwa | Druga Zdolność | Ukryta Zdolność |
|---|---|---|---|---|
| #0074 | Alolański Geodude | Sturdy | Galvanize | |
| #0075 | Alolański Graveler | Sturdy | Galvanize | |
| #0076 | Alolański Golem | Sturdy | Galvanize | |
| #0081 | Magnemite | Sturdy | Analytic | |
| #0082 | Magneton | Sturdy | Analytic | |
| #0299 | Nosepass | Sturdy | Sand Force | |
| #0462 | Magnezone | Sturdy | Analytic | |
| #0476 | Probopass | Sturdy | Sand Force | |
| #0808 | Meltan | - | - |
Brak Pokémonów z ukrytą zdolnością.