Solucja – Część 14 – Route 27, Route 26, Victory Road

New Bark Town

Laboratorium Elma

Po powrocie do laboratorium Elma New Bark Town, profesor dziękuje za pomoc w jego badaniach. Aby wyrazić swoją wdzięczność, nagradza cię Master Ball, rzadkim modelem Poké Balla, który zawsze łapie dowolnego (dzikiego) Pokémona! Według Elma, ten typ Poké Balla jest zazwyczaj wręczany tylko uznanym badaczom Pokémonów, ale on uważa, że lepiej go wykorzystasz niż on sam. Najlepiej użyć go podczas walki z Legendarnym Pokémonem, ponieważ mogą być bardzo trudne do złapania w inny sposób.

Ponowne Opuszczenie Domu

Użyj Surf, aby popłynąć na wschód z New Bark Town do Route 27.

Route 27

Route 27 to nadmorska droga, która łączy New Bark Town na zachodzie z Route 26 na wschodzie. Nierówny teren utrudnia podróż na wschód, zmuszając Trenerów do przejścia przez Wodospady Tohjo.

Dostępne Pokémony

Witaj w Kanto!

Kiedy wychodzisz z wody, przyciągasz uwagę mężczyzny stojącego w pobliżu. Pyta, czy wiesz, co właśnie zrobiłeś, i z podekscytowaniem informuje, że właśnie postawiłeś pierwszy krok w regionie Kanto.

Wodospady Tohjo

Wodospady Tohjo to mała jaskinia w południowo-zachodnim Kanto, która łączy dwa regiony. Nie można jej przejść przed zdobyciem HM07 (Wodospad) oraz Rising Badge, co działa jako naturalna bariera, aby tylko najsilniejsi Trenerzy mogli kontynuować drogę do Pokémon League na Indigo Plateau.

Dostępne Pokémony

Przyjacielski Prezent

Odwiedź dom przy Wodospadach Tohjo, aby spotkać starszą kobietę. Po usłyszeniu, że zmierzasz do Pokémon League, pyta, czy twoje Pokémony są wystarczająco lojalne. Jeśli twoje prowadzące Pokémon jest wystarczająco przyjazne, nagrodzi cię TM37 (Burza Piaskowa).

Route 26

Route 26 to jedna z najdłuższych dróg w Kanto, zajmująca dużą część zachodniej części regionu. Rozciąga się od Route 27 na skraju południowo-zachodnim do Bramy Przyjęć Pokémon League, która znajduje się na skrzyżowaniu z Route 28 na zachodzie, Route 22 na wschodzie i Victory Road na północy.

Miejsce Odpoczynku

Odwiedź dom przy wschodniej drodze i porozmawiaj z kobietą wewnątrz. Zauważając, jak zmęczone wydają się twoje Pokémony, pozwala ci na chwilę odpoczynku, przywracając twoim Pokémonom pełne zdrowie.

Dom Sióstr Week

Dom na skraju trawnika na południowym zachodzie należy do Sióstr Week. Nikt nie jest w domu, ale notatka na stole wskazuje miejsce, gdzie każda siostra się znajduje. Każda z sióstr daje inny przedmiot wzmacniający typ.

Dzień Siostra Lokalizacja Otrzymany Przedmiot
Poniedziałek Monica Route 40 Sharp Beak
Wtorek Tuscany Route 29 Pink Bow
Środa Wesley Lake of Rage Black Belt
Czwartek Arthur Route 36 Hard Stone
Piątek Frieda Route 32 Poison Barb
Sobota Santos Blackthorn City Spell Tag
Niedziela Sunny Route 37 Magnet

 

Dostępne Pokémony

Brama do Pokémon League

Tylko VIP-y!

Wszyscy Trenerzy podróżujący do Indigo Plateau muszą przedstawić swoje Odznaki, aby udowodnić swoją wartość. Pierwszy strażnik sprawdza, czy Trener zdobył wszystkie osiem Odznak z regionu Johto. Po zweryfikowaniu, że masz wszystkie Odznaki, możesz kontynuować. Dwa inni mężczyźni blokują drogi do zachodnich i wschodnich wyjść. Przejdź przez drzwi na północ, aby wejść do Victory Road.

Victory Road

Indigo Plateau

Victory Road to trudny tunel oddzielający Bramę do Pokémon League od Indigo Plateau. Służy jako ostateczny test dla aspirujących Trenerów, aby udowodnić swoje umiejętności, ponieważ tylko najsilniejsi docierają na drugą stronę. Jaskinia pierwotnie była męczącą wędrówką, ale późniejsze osunięcia ziemi zmniejszyły dostępne obszary. Nie ma też innych Trenerów w środku, prawdopodobnie z powodu ryzyka dalszych osunięć.

Dostępne Pokémony

1F


Wejdź na skalisty grzbiet i idź na północny wschód, aby podnieść Full Heal i Max Revive. Następnie idź na zachód i wspinaj się po północno-zachodniej drabinie.

2F


Przesuń się na wschód po grzbiecie, aby zebrać X Special z krawędzi na południu. Następnie idź na wschód, a potem skręć na północ i wspinaj się po drabinie.

3F

Wejdź na grzbiet i podążaj nim na południowy zachód. Skocz z krawędzi na południe, a następnie zejdź po drabinie na południowym wschodzie.

2F

Podnieś Full Restore, a potem skocz z krawędzi. Wejdź ponownie po zachodniej drabinie na 3F.

3F

Obróć się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara wokół grzbietu, a następnie idź całkowicie do zachodniej ściany i skocz przez otwór.

2F

Zbierz TM26 (Earthquake), a następnie skocz z krawędzi na wschód i wspinaj się po drabinie jeszcze raz.

3F

Zajmij chwilę, aby zająć się swoimi Pokémonami, a następnie ponownie idź na północ wokół grzbietu. Wyjście znajduje się w niewielkiej odległości na północy.

Zasadzka!

Zanim zdążysz dotrzeć do wyjścia, ponownie pojawia się Silver. Nie rozumie, jak możesz zmierzać do Pokémon League, ponieważ widzi cię jako znacznie słabszego od siebie. Uważa się za niewrażliwego i wyzywa cię na walkę, aby to udowodnić.

Walka z Rywalem 5

Każdy z Pokémonów Silvera zdobył kilka dodatkowych poziomów od ostatniej walki. Jego Magnemite ewoluował w Magneton, a Pokémon, którego wziął z laboratorium Elma, ewoluował w swoją ostateczną formę. Do jego zespołu dołączył również Kadabra; jako Pokémon typu Psychic, Kadabra ma niską obronę fizyczną i odnosi poważne obrażenia od ataków typu Bug, Ghost i Dark.

Jeśli wybrałeś Chikoritę:

Jeśli wybrałeś Cyndaquila:

Jeśli wybrałeś Totodile’a:

Silver przyznaje, że może potrzebować czasu na refleksję, aby zrozumieć, dlaczego nie może cię pokonać. Potwierdza swoją determinację, aby stać się silniejszym, i czeka na dzień, kiedy w końcu cię pokona. Mówi ci, abyś do tego czasu kontynuował trening, po czym odchodzi.

Wyjdź z jaskini

Docierasz do Indigo Plateau, miejsca Pokémon League.