Logo Centrum Pokémon w Kioto
Logo Centrum Pokémon w Kioto zawiera Pikachu i Ho-Oha
Szykuje się modernizacja Centrum Pokémon w Kioto. Zostanie ono otwarte na nowo 16 marca. W związku z tym wydarzeniem rozpoczęła się kampania reklamowa, prezentująca wiele atrakcji.

Z okazji otwarcia tego obiektu The Pokémon Company przygotowała dużą kampanię reklamową. W oficjalnym wideo widzimy m.in. wygląd nowego Centrum Pokémon, ekskluzywne pluszaki, breloczki i inne akcesoria, np. etui na telefon z wzorami Pokémon, nawet specjalną kartę Pokémon TCG. Oto wideo promocyjne:

Oto jak ma wyglądać nowe Centrum Pokémon w Kioto:

Ekskluzywne pluszaki Pikachu oraz karta Pokémon TCG z nimi, związane z otwarciem nowego Centrum Pokémon w Kioto, są stylizowane na tradycyjnie japońskie – po pierwsze występują w tradycyjnych strojach, po drugie niektóre z nich biorą udział w japońskiej ceremonii parzenia i picia herbaty, zwanej chanoyu.

pikachu pluszowy ceremonia parzenia herbaty
Pikachu podczas chanoyu – tradycyjnej japońskiej ceremonii parzenia herbaty

Nie jest to przypadek, gdyż to właśnie Kioto jest jednym z tych miast, których obraz łączy się z historią i tradycją Japonii. Dawniej było ono stolicą kraju Kwitnącej Wiśni i siedzibą cesarzy japońskich. Do tego istniejący w popkulturze obraz miasta utrwala ten wizerunek. W dużej części anime bohaterowie wybierają się do Kioto, aby tam odwiedzać świątynie i uczyć się historii swojego kraju.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here