Nowe zdolności

W Pokémon Sun/Moon jak w każdej grze rozpoczynającej nową generację pojawią się zupełnie nowe zdolności Pokémonów – nie jest inaczej także w przypadku tych produkcji! Tabela przedstawia nowe zdolności, które poznaliśmy do tej pory.

Lista nowych zdolności

Nazwa Efekt
Battery Zwiększa moc wszystkich ruchów specjalnych
Battle Bond Zmienia typ Pokémona, kiedy pokonuje przeciwnika.
Beast Boost Kiedy Pokémon powala innego Pokémona, zwiększa swoją najlepszą statystykę.
Berserk Zwiększa statystykę specjalnego ataku, kiedy HP spada poniżej 50%.
Comatose Uniemożliwia zmianę na status na inną niż sleep
Corrosion Zdolność pozwala na zmianę statusu Pokémona na otrutego, nawet gdy jest typu Steel i Poison.
Dancer Jeśli inny Pokémon użyje tanecznego ruchu, zaraz po tym użyje tego samego.
Dazzling Zapobiega ruchom, które mają priorytetową szybkość np. Quick Attack, Mach Punch, Water Shuriken
Disguise W trakcie walki może uniknąć jednego ataku – zmienia się wtedy wygląd Pokémona.
Electric Surge Aktywuje elektryczny teren w trakcie walki
Emergency Exit Pokémon, wyczuwa niebezpieczeństwo, gdy ma mniej niż połowę HP i zmienia się z kolejnym będącym w party.
Fluffy Obrażenia od ataków bezpośrednich są o połowę mniejsze, otrzymywane obrażenia od ataków ognistych są dwa razy silniejsze.
Full Metal Body Statystyki Pokémona nie mogą być zmniejszone przez atak ani zdolność przeciwnika.
Galvanize Ataki typu normalnego stają się elektryczne – siła tych ruchów zostaje nieco zwiększona.
Grassy Surge Aktywuje trawiasty teren w trakcie walki
Innards Out Zadaje obrażenia przeciwnikowi, jeśli Pokémon staje się niezdolny do walki.
Liquid Voice Wszystkie ruchy dźwiękowe stają się typu Water.
Long Reach Pokémon używa swoich ruchów bez kontaktu z przeciwnikiem.
Merciless Ataki Pokémona które są zadają obrażenia krytyczne, dodatkowo otrują przeciwnika.
Misty Surge Aktywuje ziemny teren w trakcie walki
Power Construct Zmienia Zygarde w formę Complete, kiedy jego mniej niż 50% swoich punktów życia
Power of Alchemy Pokémon kopiuje zdolność pokonanego przeciwnika
Prism Armor Zmniejsza siłę otrzymanych superefektywnych ataków.
Psychic Surge Aktywuje psychiczny teren w trakcie walki.
Queenly Majesty Blokuje ataki priorytetowe
Receiver Pokémon przejmuje zdolność poległego sojusznika w walkach w trybie double.
RKS System Zmienia typ Pokémona w zależności od trzymanego przedmiotu
Schooling Przywołuje alternatywną formę Pokémona w trakcie walki. Jeśli HP spadnie do pewnego poziomu, zmienia go w podstawową formę.
Shadow Shield Pokémon otrzyma mniejsze obrażenia, jeśli miał pełną ilość punktów życia (HP)
Shields Down Chroni przed zmianą stanu Pokémona i zapewnia dużą obronę, dopóki HP nie spadnie poniżej 50%
Slush Rush Zwiększa statystykę szybkości podczas gradobicia (hailstorm)
Soul-Heart Podnosi o jeden statystykę specjalnego ataku za każdym razem, gdy pokona przeciwnika w trakcie bitwy
Stakeout Atakuje z podwójną siłą, jeśli przeciwnik zmieni Pokémona w trakcie walki
Stamina Podwyższa statystykę obrony o 1 za każdym razem gdy zaatakuje przeciwnik
Steelworker Ataki typu Steel są o wiele mocniejsze.
Surge Surfer Pokémon ma podwojoną szybkość, gdy walczy na elektrycznym terenie
Tangling Hair Kontakt z tym Pokémonem obniża szybkość przeciwnika.
Triage Ruchy przywracające zdrowie mają najwyższy priorytet w trakcie walki.
Water Bubble Obniża siłę przyjmowanych ognistych ataków i zapobiega poparzeniu.
Water Compaction Kiedy Pokémon zostanie zaatakowany wodnym atakiem, jego obrona zwiększa się o 2 punkty.
Wimp Out Gdy HP Pokémona spadnie poniżej połowy, ucieknie (jeśli to dziki Pokémon) z pola walki lub zmieni się z kolejnym Pokémonem trenera.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj